Samtidig er jeg ikke så ilde stedt som mange af mine kollegaer indenfor pædagogfaget.

Jeg var fuldtids skolepædagog på Strandgårdsskolen i et lille års tid, så jeg har noget erfaring at trække på, samt lidt efteruddannelse inde for området.

Dengang stod jeg  for 15+ elevers undervisning flere gange ugenligt, så det er ikke nyt for mig at stå for klasserumsledelse.

Men måden alt skal foregå på nu – den er ny.

 

Jeg prøver virkelig at bruge mine kompetencer, og samtidig bakke op om mine lærerkollegaers undervisning og mål.

Det er bare ikke en del af mit normale virke at tænke på læringsmål, og ej heller noget jeg er blevet skolet i.

Grundlæggende har vi pædagoger bare fået 2 dages intro, og så er vi blevet kastet hovedkuls ud i det.

Tak for lort – undskyld mit sprog.

 

Så jeg opfinder den dybe tallerken.

Det har jeg prøvet før og det gør jeg igen.

Hvor tiden skal komme fra – der ved jeg ikke.

Jeg fortsætter jo mit virke på SFO’en også, hvor jeg før har brugt mange timer på at udvikle det jeg lærer børnene.

Man kan kalde det et held at de kurser jeg kører er så populære, at jeg skal gentage dem.

da_DKDanish